Blogturné ~ Katie McGarry: Pushing the Limits - Feszülő húr


A Könyvmolyképző Kiadónál jelenik meg Katie McGarry: Pushing the Limits - Feszülő húr című könyve, amire két éve várnak türelmetlenül a magyar olvasók. Mi sem bizonyítja ezt jobban, minthogy a Blogturné Klub tagjai közül is tízen vesznek részt a könyv turnéján. Többen olvasták már és írtak is a történetről, ezért most több rendhagyó állomás is helyet kap. Érdemes követni a turnét, hiszen most is 3 példány várja gazdáját az év egyik legjobban várt könyvéből!!!

Sorozat: Pushing the Limits #1
Kiadó: Könyvmolyképző
Oldal: ?
Elit start: 2014.11.25
Várható megjelenés: 2014.12.05
Műfaj: YA romantikus/realista
Fordító: Károlyi Eszter, Neset Adrienn

Annyira ellentétesek… ÉS MÉGIS MILYEN ÖSSZEILLŐK.
Senki sem tudja, mi történt aznap éjjel Echo Emersonnal, amikor a menő fiúval járó népszerű lányból pletykák tárgya, kirekesztett lett, karján hátborzongató sebhelyekkel. Még Echo sem emlékszik a teljes igazságra.

Amikor aztán berobban az életébe Noah Hutchins, a szívdöglesztő, lányfaló, megközelíthetetlen fiú a fekete bőrdzsekijében, és meglepően megértő vele, Echo élete olyan fordulatot vesz, amilyenre sosem gondolt volna. Valószínűleg semmi közös nincs bennük. Mindketten olyan titkokat rejtegetnek, melyek lehetetlenné tehetik kettejük kapcsolatát.

Egymás iránti őrült vonzalmuk mégsem foszlik szét, és Echo felteszi magának a kérdést, hogy meddig FESZÍTHETIK A HÚRT, és mit kockáztatna azért a fiúért, aki talán megtanítja őt ÚJRA SZERETNI.




Blogturné Extra - Interjú az írónővel

Az írónő nagyon sok érdekes interjút adott az évek során, ezekből válogattuk ki a legérdekesebb kérdéseket nektek. 

A Feszülő húl traumatikus élményekkel, szerelemmel és önmagunk felfedezésével foglalkozik. Mit szeretnél, mit maradjon meg a könyvből az olvasókban?

Az, hogy többek vagyunk, nem pusztán a múltunk határoz meg bennünket és hogy, nem számít milyen helyzetbe kerülünk, mindig van remény.

A karaktereim, Echo és Noah két tinédzser, akik mindketten nagyon traumatikus múlttal rendelkeznek. Minden egyes nap úgy kelnek fel, hogy vajon ez lesz-e a nap, amikor hagyják, hogy a múltban történtek tönkretegyék a jövőjüket, vagy engedik-e, hogy a szeretet begyógyítsa a sebeiket. Ha kiváncsi vagy melyik utat választják, olvasd el a könyvet.

A Feszülő Húrban megjelenő össze karakter közül, kihez hasonlítasz a legjobban és miben?

Összességében, furcsa kombinációjak vagyok mindnek. Ha fogjuk Isaiah hűségét, Beth önbizalomhiányát, Lila odaadó barátságát, Echo memóriazavarát, és Noah megingathatatlan szeretetét a körülötte lévők felé és összegyúrjuk, megkapunk engem.

A biódban említed, hogy a kamaszkorszakod volt életed "legjobb és legrosszabb" korszaka. Van olyan jelenet vagy szituáció a Feszülő húrban, amit ezek a "legjobb" vagy "legrosszabb" pillanatok inspiráltak?

Igen! Életem egyik legjobb pillanata az volt, amikor a srác, akibe teljesen bele voltam zúgva nem vitt el az Öregdiákok báljára. Az, hogy "majd belepusztultam" nem írja le, amit akkor éreztem.

Végül egy baráti társasággal mentem a bálra, és amikor egy másik srác felkért egy lassú táncra, odajött a pasi, akibe belehabarodtam és elmondta, hogy mekkora idióta volt, hogy nem ő hozott el a bálra. A táncot vele folytattam. Az a hullámvasút szerű érzelmi kavalkád, amit akkor éltem át belekerült a Feszülő húr tánc jelenetébe is.

Ami a legrosszabb pillanatokat illeti... néhányszor felidéztem magamban a legrosszabb tapasztalataimat, amikor a legérzelmesebb jeleneteket írtam. Konkrétan a legjobb barátom elvesztése okozta bánatot, amikor Echo és Noah a saját veszteségeikről beszéltek.


A Feszülő húr váltakozó nézőpontú fejezetekben van megírva, Noah és Echo szemszögéből; miért döntöttél úgy, hogy két szemszögből írod meg a történetüket?

Azért, mert egy szerelmi történetet akartam írni és mindig legalább két oldala van egy szerelmi történetnek. Amikor a tekintetünk a szoba túlvégében álló, lélegzetelállító srác tekintetével találkozik, mindig arra gondolunk, vajon ő minket néz-e. Szeretem, ha tudok válaszolni erre a kérdésre.

Melyik fejezetet (vagy részt) volt a legemlékezetesebb megírni, miért?

Imádtam a szexuális feszültséget Eco és Noah között. Annyira jó volt köztük a kémia, először ki nem állhatták egymást, aztán lassan összebarátkoztak, egy kölcsönös bizalom alakult ki kettejük közt és végül egymásba szerettek.

Az ő kapcsolatuk egy kötélhúzásra emlékeztet, és imádtam írni minden csodás percét.

Melyik szereplőt volt a legkönnyebb vagy leszórakoztatóbb a papírra vetni?

Egyértelmű, hogy Echot és Noaht imádtam, de néha  nagyon élveztem Beth-t és Isaiaht. Rettentő szórakoztatóak, érdekesek és bonyolult másodlagos karakterek. Az idő többségében még engem is meglepett, amiket mondtak és sokszor felnevettem.

De volt olyan is, amikor a legmélyebb fájdalmaikat mutatták meg nekem, és megfájdult értük a szívem is.



A történetben Echo Emerson és az anyukája közötti kapcsolat egyik jelentős eleme a görög mitológiához, azon belül is a csillagjegyekhez kötődik. A játék során minden állomáson fel kell ismernetek a mellékelt képről, hogy melyik csillagjegyet ábrázolja. A rafflecopter doboz megfelelő sorait kitöltve már csak a szerencsén múlik, hogy ki nyeri meg a három nyereménykönyvet.

Figyelem! A kiadó csak magyarországi címre postáz.

A nyerteseknek 72 órán belül kell jelentkezniük a megküldött értesítő e-mailre, ha nem teszi meg, új nyertest sorsolunk. Sok szerencsét!



A blogturné állomásai:

11.18. - Kristina blogja
11.19. - Angelika blogja
11.20. - CBooks
11.21. - Deszy könyvajánlója
11.22. - Függővég
11.23. - Kelly & Lupi olvas     
11.24. - MFKata gondolatai
11.25. - Media Addict
11.26. - Dreamworld


Share on Google Plus

About DhesiX

Húszas éveiben járó mohó könyvmoly, film és sorozat függő, emellett pedig rettentő rossz, de annál lelkesebb hobbi gamer.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése